Miten kerään palautetta ja miten hyödynnän palautteen vahvistaakseni asiakaskokemusta
Wednesday, 13. January 2021, 12:00 - 16:00

Asiakaspalvelu on olennainen osa asiakkaan kokemusta. Kuinka kerään palautetta paikan päällä sekä eri kanavissa? Miten hyödynnän palautetta liiketoiminnassani? Miten otan vastaan valitukset sekä käsittelen niitä? Miten voisin enemmän hyödyntää suositteluita ja millaisilla työkaluilla?

Tiedolla kasvua ja uudistumista Saimaa Geoparkin alueella II –hanke järjestää yhteistyössä Visit Saimaa II –hankkeen kanssa laatukoulutuksen, jossa osallistujat saavat vastauksen näihin kysymyksiin.

Koulutuksessa tehdään yhdessä muutama harjoitus mm. palautteen keruun sisällön suunnittelemiseen sekä suosittelujen hyödyntämiseen liittyen.

Aika: 13.1.2021 klo 12-16
Paikka: Zoom

Lisätietoa ja ilmoittautuminen